Job 14 van 44


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Als administratief medewerker binnen dit verzekeringskantoor doe je de opvolging van schaderegelingen voor oa brand, autoongevallen,... Je hebt contact met klanten ikv schade en je volgt de nodige administratie hieromtrent op. Je det nacalculatie van de geleden schade. Je hebt contact met de expertise. Je doet algemene administratieve taken.

  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

Je komt terecht in een verzekeringskantoor met een 8-tal medewerkers in regio Rekkem. Je werkt fulltime van ma tem vrijdag. 4/5 de regeling is eventueel ook mogelijk. Loon wordt besproken. Er zijn andere extra legale voordelen voorzien. Ben jij die administratief duizendpoot met een interesse in de verzekeringen? Neem contact op met The Job Store 056 22 10 35 en mail je cv door naar kortrijk@thejobstore.be

Solliciteren

Tineke Dekimpe
056 22 10 35
kortrijk@thejobstore.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht